З досвіду роботи. Творчий звіт.

                                                          ТВОРЧИЙ ЗВІТ
про методичну і педагогічну діяльність викладача
2018 рік
 Педагогічний стаж 32 роки. У ДНЗ «Запорізький центр професійно-технічної освіти водного транспорту» я працюю з 1995 року, до цього мала викладацький досвід у школі-інтернаті та у загальноосвітній школі. Моя методика викладання завжди будувалася на досвіді визначних педагогів та класиків, тому її можна охарактеризувати однією цитатою Сухомлинського «Ідеї визначних педагогів – Каменського, Песталоцци, Руссо, Ушинського, Дистервега, спрямувавши школу, вчителя та учня до пізнання світу, навчаючих дослідженню то поясненню того, що людина бачить – переломлюються у нашій роботі відповідно до нашого виховного завдання».
Підвищення кваліфікації за фахом вчителі математики основної та старшої школи  ( 28 лютого 2014 року)
- вчителі предмету захист «Захист Вітчихни» ( 3 березня 2017 року)
Видано: Міністерство освіти і науки КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної  педагогічної  освіти» ЗОР
ІНДИВІДУАЛЬНА МЕТОДИЧНА ТЕМА: «Сучасні технології та методи 
авчання на уроках математики як умова формування компетентності учнів»
Методичні розробки 2013:
n  Позакласний захід з математики:«Щасливий випадок»  (5.03.2013, гр. 9-10)
n  Урок-гра:«Розв’язування вправ» (12.03.2013 гр 3-4)
n  Програмні засоби вивчення шкільних предметів.Побудова графіків функцій за допомогою геометричних перетворень. (14.05.2013 гр 1-2)
Методичні розробки 2014:
n  Методична розробка уроку: «Тригонометричні рівняння» (25.03.2014 гр 11-12)
n  Позакласний захід «Засідання клубу мудреців» ( 4.03.2014 гр 9-10)
Методичні розробки 2015:
n  Методична розробка уроку математики:«Об’єми тіл обертання: циліндра, конуса, кулі» (17.03.2015 гр 17-18)
n  Урок-гра:«Розв’язання вправ з теми степенева фукція» (11.03.2015 гр 21-22)
n  Позакласний захід:«Слабка ланка» (10.03.2015 гр 11-12)
Методичні розробки 2016:
n  Позакласний захід «Засідання клубу мудреців» ( 17.03.2016 гр 9-10 та 21-22)
n  Відкрітий урок на тему:«Розв’язання ірраціональних рівнянь» (16.03.2016 гр 15-16)
Методичні розробки 2017
n           Відкритий урок з математики «Вектори у просторі », (6.03.2017 гр 21-22)
n           Позакласний захід:«Подорож до країни Фіз-Мат» (4.03.2017 гр.23-24,21-22)
Методичні виступи в НЗ :
n  Доповідь на тему: «Принцип переходу від ознайомлення з теоретичним метеріалом до практичного його застосування»
n  Доповідь на тему:«Розвиток творчої компетентності учнів на уроках математики»
n  Доповідь на тему:«Прогалини в знаннях учнів та методи їх подолання»
n  Доповідь на тему:«Методи стимулювання навчальної діяльності на уроках математики»
n  Доповідь на тему:«Шляхи інтеграції інтерактивних методів у навчальний процес»
n  Доповідь на тему:« Основні напрямки використання комп’ютерної техніки на уроках природничо-математичних дисциплін»
n  Доповідь на тему:« Активні і інтерактивні методи навчання на уроках математики, математики для формування творчої особистості.»
n  Доповідь на тему:« Формування морально-етичних цінностей як запорука духовної реабілітації людини.»  Виступ на семінарі-практикумі викладачів фізико-математичних дисциплін професійно-технічних навчальних закладів області в ДНЗ «Мелітопольский торгово-професійний ліцей»На тему: « Сучасні методи удосконалення викладання математики у професійному навчанні» ( 16 жовтня 2014)Мною було відправлено на ресурс osvita.ua методичну розробку  позакласного заходу «Засідання клубу мудреців»Актуальність мого досвіду полягає у тому, що поєднання особистісного підходу, та методики стимулювання навчальної діяльності дає найвищі результати, адже так, з’ясувавши здібності кожного учня, ми можемо підібрати саме ті варіанти завдань, які будуть йому до снаги. Також це дає змогу організувати індивідуальну роботу в колективі, оскільки кожен учень має право обирати рівень завдань, орієнтуючись лише на власні здібності та знання. Така методика не дозволяє перевантажувати учнів, тому у них не буде розвиватися агресивне сприйняття того, чи іншого предмету, завдяки чому кожен зможе працювати згідно зі своїми здібностями і розвиватися, нехай повільніше, але якісніше. Саме така методика викладання стимулює бажання учнів до самовираження та ініціативності, а також формує такий тип особистості, який зможе пристосовуватись до сучасних умов життя, що мають тенденцію постійних змін.Результативність такого досвіду показала, що завдяки методиці варіативного навчання зацікавленість учнів такими складними предметами як математика та фізика зростає, адже кожен має змогу пізнавати предмет згідно зі своїми темпами розуміння теми. До того ж індивідуальний підхід дозволяє зблизитися з учнями, пізнати їх характер та складності, що виникають як у процесі навчання, так і у процесі самореалізації підлітка – це дуже важливий аспект викладацької діяльності, адже неможна всіх учнів ставити на одну ланку, це не призведе до високих результатів, та негативно впливає на становлення особистості.
Інтерес – активно пізнавальне відношення учнів до навчання і праці. Він є одним з найважливіших стимулів одержання знань, розширення кругозору.
Робота з використанням  сучасних технологій та методів навчання на уроках математики дає позитивні результати, отже є ефективною і може бути використана вчителями математики.



Немає коментарів:

Дописати коментар

21.02.2018 року був проведений відкритий урок з математики в групі 5-6. Тема : " Вектори в просторі . Дії над векторами." ...